Szukasz prezentu na Święta dla bliskich? Sprawdź naszą ofertę >>

Status zamówienia
Obsługa Klienta
+48 77 406 31 81

100 % Gwarancji Satysfakcji

Pełna satysfakcja lub zwrot pieniędzy

Jeśli otrzymałeś produkt, z którego nie jesteś zadowolony, popełniłeś błąd w projekcie albo znalazłeś literówkę, masz prawo do skorzystania z gwarancji satysfakcji, która umożliwia Ci bezpłatną wymianę produktu na nowy lub zwrot 100% zapłaconej kwoty.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Telefonicznie
Mailowo

Zasady korzystania z gwarancji satysfakcji

CEWE zawsze stawia na pierwszym miejscu potrzeby i satysfakcję Klientów. Gwarancja satysfakcji obejmuje CEWE FOTOKSIĄŻKĘ. Jeśli zamówisz więcej niż 3 sztuki tego samego produktu złożonych w jednym zleceniu, gwarancja satysfakcji przestaje obowiązywać. W przypadku dużych zamówień tego samego produktu w jednym zleceniu, zalecamy wykonanie egzemplarza próbnego i dokładne zapoznanie się z produktem przed zamówieniem reszty.

Regulamin dostępny jest na stronie "Warunki realizacji Zleceń" w punkcie VIII. Gwarancja satysfakcji – prawo do wymiany/zwrotu.

Jeśli otrzymany produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, skontaktuj się z nami telefonicznie: 77 406 31 81 lub mailowo: fotoserwis@cewe.pl a następnie odeślij do nas swoje zamówienie. Alternatywnie, możesz dopełnić wszelkich formalności bezpośrednio w punkcie, w którym odebrałeś zamówienie, gdzie możesz od razu wysłać swój produkt. Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej ponownie realizujemy Twoje zamówienie lub zwrócimy Ci pieniądze. W przypadku zwrotu pieniędzy postępujemy zgodnie z naszą procedurą reklamacyjną. Wybór formy realizacji gwarancji satysfakcji zależy od Ciebie.

Gwarancja satysfakcji obowiązuje przez 30 dni liczonych od daty odebrania fotoproduktu przez Klienta. W tym czasie możesz nas poinformować dlaczego nie podoba Ci się produkt i z jakiej formy reklamacji z tytułu gwarancji satysfakcji chcesz skorzystać.

Na podstawie gwarancji satysfakcji Klient może wedle swojego wyboru wnioskować o wymianę produktu na nowy z podaniem uzasadnienia lub złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy wraz z uzasadnieniem.

Pobierz i wypełnij protokół reklamacyjny.